Panaszkezelési rend

Preambulum

A panasztételi eljárás meghatározza az eljárást abban az esetben, ha a TIERRA VERDE (az eladó) minden erőfeszítése ellenére, hogy fenntartsa a kínált áruk magas minőségét és hibátlanságát, a vevőnek jogos oka van arra, hogy igényt tartson a termék hibájával kapcsolatos felelősségre vonására az eladott árukkal kapcsolatosan.

Minden panaszt, beleértve az indokolatlanokat is, az eladó megpróbálja (ha lehetséges) a vevők megelégedésére megoldani.

I. cikk

Megelőzés

  1. Az áruk megrendelésekor a vásárlónak ellenőriznie kell a megrendelés tartalmát annak elküldése előtt.
  1. A TIERRA VERDE termékek használata során a vevőnek kellő figyelmet kell fordítania a használati javaslatokra, amelyek a termék csomagolásán, a tájékoztatóban vagy az eladó weboldalán találhatók. Ha kétségei vannak a termék használatával kapcsolatban, lépjen kapcsolatba az eladóval az info@tierraverde.hu email címen illetve a +421 904 468 865 telefonszámon.

II. cikk

A reklamáció alapvető feltételei

  1. 1. Az eladó felelősséget vállal a vevő felé, hogy az áru átvételkor hibátlan. Az eladó különösen felelősséget vállal a vevő felé, hogy abban az időben, amikor a vevő átvette az árut:
  1. Hibának nem minősül:
  1. A vásárló, aki fogyasztó, jogosult az áru átvételétől számított 24 hónapon belül gyakorolni a vásárolt árukban előforduló hibákra vonatkozó jogait. Fogyasztási cikkek esetében azonban csak akkor, ha a fogyasztás dátuma nincs feltüntetve az árun. Ha a lejárati dátum meg van jelölve, akkor az időtartam csak az áru csomagolásán feltüntetett dátumra rövidül. A vevő vállalkozó jogosult a hibás teljesítéshez való jogait a vonatkozó rendelkezések szerint gyakorolni a Polgári Törvénykönyv 89/2012. Számú Törvénymódosítás alapján.
  2. Ha a vevő megfelelően gyakorolja a hibás teljesítés jogát, a panaszt indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb a panasz benyújtásától számított 30 napon belül rendezik, kivéve, ha a vevő hosszabb időtartamban állapodott meg.

III. cikk

Az reklamáció igénylés helye és módja

  1. Áruink hibái és panaszuk szükségessége esetén azonnal azonosítsa a termék hibáját.
  2. A vevő a következő módokon nyújthat be panaszt:

Az eladó köteles írásbeli visszaigazolást kiadni a vevőnek a panasz alkalmazásáról (feltüntetve a panasz beérkezésének időpontját, tartalmát és mindenekelőtt a vevő által történő rendezés szükséges módját).

  1. A panasz alkalmazására vonatkozó információban (e-shopon, e-mailben vagy postai úton) a vevőnek fel kell tüntetnie:
  1. Az eladó 32 munkanapon belül válaszol a panaszra, és tájékoztatást nyújt a panasztételi eljárás megkezdéséről.
  1. A vevő köteles az eladónak elkötelezett együttműködést biztosítani a panasz megoldása érdekében.
  1. Indokolt panasz esetén a vevőnek joga van a reklamáció megcélzottan felmerült költségeinek megtérítésére, különösen a szükséges postaköltségre.

IV. cikk

A példákon alapuló panaszok benyújtásának eljárása

  1. Sérült csomag
  1. Sérült áru
  1. Az áru rejtett hibája
  1. Eltérés a rendelés és a számla vagy a leszállított termékek között

V. cikk

A panasz megoldásának módjai

Indokolt panasz esetén a vevőnek joga van ahhoz, hogy az eladó ingyen és késedelem nélkül a vevő követelményeinek megfelelő gondoskodjon a probléma oldásáról az alábbi módok egyikén:

Fogyasztói vásárló:

A vevő vállalkozó: jogosult a hibás teljesítéshez való jogait a vonatkozó rendelkezések szerint gyakorolni a Polgári Törvénykönyv 89/2012. Számú Törvénymódosítás alapján.

VI. cikk

Záró rendelkezés

Fenntartjuk a jogot a panaszkezelési eljárás megváltoztatására.

Ez a panaszkezelési eljárás az Általános Szerződési Feltételek része, és 2021 8.24. –i dátummal lép hatályba.

A regisztráció előnyei