Panaszkezelési rend

Preambulum

A panasztételi eljárás meghatározza az eljárást abban az esetben, ha a TIERRA VERDE (az eladó) minden erőfeszítése ellenére, hogy fenntartsa a kínált áruk magas minőségét és hibátlanságát, a vevőnek jogos oka van arra, hogy igényt tartson a termék hibájával kapcsolatos felelősségre vonására az eladott árukkal kapcsolatosan.

Minden panaszt, beleértve az indokolatlanokat is, az eladó megpróbálja (ha lehetséges) a vevők megelégedésére megoldani.

I. cikk: A reklamáció igénylés helye és módja

  1. Hibás áru és a reklamáció szükségessége esetén kérjük, hogy azt haladéktalanul jelezze az áru hibájának észlelése után.
  2. Az e-shopunkban regisztrált vásárló a fiókjába való bejelentkezés után nyújthat be panaszt. Az ÉN REKLAMÁCIÓIM lapon válassza ki a megrendelést, majd töltse ki a következő mezőket:
  1. A nem regisztrált vásárló a következő módokon nyújthat be panaszt:

          A reklamációban a vevőnek meg kell adnia a következő adatokat:

  1. Az eladó a panaszra 3 munkanapon belül válaszol és tájékoztatást nyújt a reklamációs eljárás megkezdéséről.
  1. Az eladó köteles a vevőnek írásbeli visszaigazolást adni a reklamációról, amelyben feltünteti a reklamáció beérkezésének időpontját, annak tartalmát, és mindenekelőtt a vevő által kért elszámolási módot.
  1. A vevő köteles minden szükséges együttműködést megadni az eladónak a reklamáció sikeres megoldása érdekében.
  2. Indokolt reklamáció esetén a vevőnek joga van a reklamáció során felmerült költségeinek megtérítésére, így különösen: a szükséges postaköltség díjára.

II. cikk: A panaszok megoldásának módjai

Indokolt reklamáció esetén a vevőnek joga van ahhoz, hogy az eladó ingyen és késedelem nélkül a vevő követelményeinek megfelelő gondoskodjon a probléma oldásáról az alábbi módok egyikén:

III. cikk: Megelőzés

  1. Az áru megrendelésénél a vevőnek ellenőriznie kell a megrendelés tartalmát annak elküldése előtt.
  2. A TIERRA VERDE termékek használata során szükséges, hogy a vásárlók kellő figyelmet fordítsanak a termék csomagolásán, a tájékoztatókon vagy az eladó honlapján feltüntetett felhasználási javaslatokra. Ha kérdése van a termék használatával kapcsolatban, forduljon az eladóhoz az info@tierraverde.hu e-mail címen.

IV. cikk

  1. Az eladó felelősséggel tartozik a vevő felé azért, hogy az áru átvételkor hibamentes legyen. Az eladó különösen felelős a vevő felé azért, hogy abban az időben, amikor a vevő átvette az árut:
  1. Hibának NEM minősül:
  1. A vásárló, aki fogyasztó, jogosult az áru átvételétől számított 24 hónapon belül gyakorolni a vásárolt árukban előforduló hibákra vonatkozó jogait. Fogyasztási cikkek esetében azonban csak akkor, ha a fogyasztás dátuma nincs feltüntetve az árun. Ha a lejárati dátum meg van jelölve, akkor az időtartam csak az áru csomagolásán feltüntetett dátumra rövidül. A vevő, aki vállalkozó, jogosult a hibás teljesítéshez való jogait a vonatkozó rendelkezések szerint gyakorolni a Polgári Törvénykönyv 89/2012. Számú Törvénymódosítás alapján.
  2. Ha a Vevő a hibás teljesítéshez való jogát rendeltetésszerűen gyakorolja, az eladó a reklamációt indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb a reklamáció benyújtásától számított 30 napon belül intézi, kivéve, ha a vevővel hosszabb időtartamban állapodnak meg.

V. cikk: Záró rendelkezés

Fenntartjuk a jogot a panaszkezelési eljárás megváltoztatására.

Ez a panaszkezelési eljárás az Általános Szerződési Feltételek része, és 2025 2.25. –i dátummal lép hatályba.

A regisztráció előnyei